21.5.07

Gebaar

Worstelen met je gezondheid valt niet mee. Mooie mensen maken het in ieder geval aanmerkelijk dragelijker en toveren plots een glimlach op je gezicht. Zo sprak ze uit ervaring. In een periode waarin mijn lichaam en ik elkaar stevig in de steek lieten, viel mij met enige regelmaat een buitengewoon vriendelijk gebaar ten deel.

Dankbaar nam ik ondermeer in ontvangst; lieve woorden en warme wensen via telefoon, sms, email en ander technisch vernuft, twee ontzagwekkende dozen Belgische bonbons (waarvan één ook daadwerkelijk uit Antwerpen!), zowel digitale als echte bossen bloemen, stapels geestig leesvoer en bovendien veel spontane daden die mij het nodige werk uit handen namen. Top!

Mijn lichaam en ik werken aan onze relatie. Het komt wel goed. Zeker wanneer wij kunnen rekenen op zoveel mooie mensen. En verrassend genoeg; ze kwamen veelal uit onverwachte hoek. Dank.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gevallen bij uitlaten hond. Zwaar gekneusde elleboog, gebroken bovenarm. Lees vandaag opnieuw dit item en nu kan ik het invoelen. Mooi is dat. Dankjewel!

11:31 p.m.  
Blogger Frederic alias Coos said...

Das een leuk bericht waarbij je een warm gevoel krijgt. Ik heb deze week een bericht op m'n blog gepost over mooiemensen.com en bij deze site draait het maar om één ding: mooi zijn. Echte schoonheid zit inderdaad vanbinnen, maar het is duidelijk dat dat bij nogal wat mensen bijzaak is.
Het ga je goed en ik heb je blog bij m'n "gelezen en goedgekeurd" gezet...

4:15 p.m.  

Een reactie posten

<< Home