9.7.06

Mooie Mensen

Mooie Mensen

Mooie mensen.... ik zie iedere dag mooie mensen. Die glimlachen, zomaar, en ik naar hen. Mensen die grapjes maken en genieten. Life is... a secret mindfunk... And so it is. Ik had laatst een hele lieve. Rennen voor de trein op een warme dag .. even nog wat drinken halen bij het stationshuisje ... Ze vroeg me even te wachten omdat ze de kraan dicht wilde draaien. Tuurlijk. 'ik wil eh... een kop thee, kauwgum en een flesje water!', ze keek me onbewogen aan: 'dat is 1 euro 10'. één euro tien?? er schoot van alles door mijn hoofd, grapje, actie, vergissing, zomaar? En ze lachte. 'Ja!' schreeuwt iemand van achter het stationshuisje, 'zij is jarig!! ik hoefde ook niets te betalen!' en ze glimlachte.. en ik, gaf haar een Great Place to Live button, die speciaal zijn gemaakt voor mensen die de wereld mooier maken. En dat had zij, zojuist gedaan. door te glimlachen ; ) en in haar eigen nopjes te zijn.... a secret mindFUNK. tuurlijk.

1 Comments:

Blogger glenn said...

Dit is een heel fijn forum om te lezen, ik word er spontaan blij van.
Kan je me trouwens meer vertellen over die "Great Place to Live buttons"? Maak je die dingen zelf?
Lijkt me wel een leuk idee om zelf zulke dingen uit te delen aan mensen die je dag opfleuren.

groetjes,
Glenn

2:29 p.m.  

Een reactie plaatsen

<< Home