2.5.06

Jefim Babeliowsky

Even voorstellen: mijn enigste, hele leuke broer Jefim. Jefim – bijnaam Roadsurfer – is heel stoer, een vrijbuiter en een motormaniak. Hij heeft vijf jaar lang met zijn motor gereisd over alle continenten en twee keer mocht ik een maand met hem mee (in Zuid-Amerika en Zuid-Afrika). Dat waren de meest fantastische vakanties van mijn leven omdat mijn broer avontuurlijk is, ondernemend en veel durft. Bovendien kun je met hem over van alles en nog wat dóórpraten. Hij is een technisch supertalent en spreekt vijf talen vloeiend (mede dankzij een serie internationale vriendinnetjes). Tegenwoordig ook een lieve vader en echtgenoot. Ik vind het mooi dat hij altijd zonder morren mijn fiets maakt – bedankt Jeef!

1 Comments:

Anonymous Daan van der Keur said...

Jefim is inderdaad een mooi mens en 1 van mijn vrienden die ik het meest waardeer gewoon om wie hij is. Hij is ook 1 van de weinige mensen waarmee ik over werkelijk alles maar dan ook alles kan praten omdat ik net als Jefim ook een fanatiek motorrijder en motorreiziger ben. Idd een mooi mens!

4:50 p.m.  

Een reactie plaatsen

<< Home